برکس سمٹ سے برکس تعاون کے ایک نئے دور کا آغاز ہواہے ،چین

بیجنگ (کنٹری نیوز)14ویں برکس سمٹ کے بعد چین کے نائب وزیر خارجہ ما چاؤ شو نے ایک میڈیا بریفنگ میں نشاندہی کی کہ سمٹ بے حد کامیاب رہی اور یہ مستقبل کے لیے ایک سنگ میل کی حیثیت رکھتی ہے،اس سے برکس تعاون کے ایک نئے دور کا آغاز ہوا ہے اور برکس میکانزم کےروشن مستقبل کا عملی مظاہرہ ہوا ہے۔جمعہ کے روز چینی میڈ یا کے مطا بق ما چاؤ شو نے کہا کہ چینی صدر نے سمٹ سے خطاب کرتے ہوئے برکس شراکت داری کی سمت متعین کی ہے ۔ تمام فریقوں کی رائے میں رواں سال برکس کے چیئرمین ملک کی حیثیت سے چین نے برکس تعاون کو نتیجہ خیز بنانے کے عمل کو فروغ دیا ہے، برکس اسٹریٹجک شراکت داری کو مضبوط کیا ہے، برکس کے اثر و رسوخ کو بڑھایا ہے نیز عالمی امن کو برقرار رکھنے اور عالمی ترقی کو فروغ دینے میں اپنا کردار ادا کیا ہے۔
ما چاؤ شو نے کہا کہ اجلاس میں “14ویں برکس سمٹ کا بیجنگ اعلامیہ” منظور کیا گیا ہے۔کثیرالجہتی،عالمی عدل و انصاف،انسداد وبا کے تعاون، 2030 پائیدار ترقیاتی ایجنڈے سمیت اہم عالمی و علاقائی مسائل پر برکس کے مشترکہ موقف کو واضح کیا گیا اور اگلے مرحلے میں برکس تعاون کی منصوبہ بندی کی گئی۔
ماچاؤ شو کا کہنا تھا کہ برکس ممالک ترقی پذیر ممالک کے مشترکہ اٹھان کی اہم علامت ہیں اور برکس تعاون، ابھرتی ہوئی منڈیوں اور ترقی پذیر ممالک کے اتحاد و تعاون کی مثال بن چکا ہے۔